Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Повернути або обміняти товар можна «Новою Поштою» попередньо узгодивши деталі з менеджером за телефонами вказаними на сайті або у нашому офісі за адресою вул. Леваневського, 87а, Біла Церква, попередньо повідомивши й узгодивши з менеджером.

 

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:

- товар не був у вжитку, відсутні механічні пошкодження і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

- товар повністю укомплектований та збережена фабричне пакування;

- збережено всі ярлики та заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;

- збережено касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;

Для товарів належної якості послуги доставлення повернення та/або обмін товару сплачує Покупець.

Заміна товару належної якості або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур. Повернення грошей за товар належної якості здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7 робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявленні недоліків товару який не підлягає ремонту, споживач може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Для товарів неналежної якості послуги доставлення повернення та/або обмін товару сплачує Продавець.

Заміна товару неналежної якості або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур. Повернення грошей за товар неналежної якості здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7 робочих днів.

Для здійснення заміни товару чи повернення коштів покупцю необхідно надати розрахунковий документ встановленого зразка.

 

У поверненні та/або обміні товару або поверненні грошей буде відмовлено, якщо:

- пройшло понад 14 днів з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків;

- товар, який не має суттєвих недоліків, був у використанні та не є новим;

- під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;

- немає документа, що підтверджує факт придбання товару, повної комплектації товару.